BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Andries Koster (30)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Marcel, Mij is geleerd met de uitwendige maten te rekenen vanaf Peil. Dit is…"

Andries Koster heeft 19 Mrt 2013 gereageerd op Hoe bepaal ik de inhoud van een woning?

7 19 Mrt 2013
Antwoord van Hans Lefering

"Ik zie het zo. Je kan een opdrachtgever "verleiden" door bouwbegeleiding op te nemen…"

Andries Koster heeft 4 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Hallo Jan, Dakbedekking weghalen en vloerverwarming in een geisoleerde  ondervloer…"

Andries Koster heeft 12 Dec 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

"Hij heeft de link van deze discussie in zijn mailbox mogen ontvangen, evenals de opd…"

Andries Koster heeft 12 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Er is vandaag overleg geweest tussen opdrachtgever en aannemer. Buiten het metselwer…"

Andries Koster heeft 12 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Marco, - Het metselwerk is van de openbare weg zichtbaar en het duiken van het mets…"

Andries Koster heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Jan,   Als je langs de woning loopt dan is de getoonde foto de zijgevel. Je hoeft da…"

Andries Koster heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Wat bedoel hiermee? "

Andries Koster heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Het toezicht wat nu plaats vind is meer belangstelling. Ik heb geen mandaad om op te…"

Andries Koster heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

""

Andries Koster heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+