BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jeroen Bollen (37)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ook dat is wederom niet het antwoord op mijn vraag. Net zoals de voorgaande antwoord…"

Jeroen Bollen heeft 18 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"De antwoorden die ik tot nu toe ontvangen heb liggen niet in de lijn van hetgeen ik…"

Jeroen Bollen heeft 17 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Ad vrieze, mee eens. Maar het is goed een denkrichting te hebben, dan wel vermoedens…"

Jeroen Bollen heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Eerste gedachte over de oorzaak van deze schade?

10 28 Aug 2021
Antwoord van peter alkemade

"Ik denk hetzelfde. Metselwerk kan wel druk, maar geen trek opnemen. Aan het schadebe…"

Jeroen Bollen heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Eerste gedachte over de oorzaak van deze schade?

10 28 Aug 2021
Antwoord van peter alkemade

"Op de eerste en tweede verdieping zijn eveneens scheuren aanwezig, alleen zijn die a…"

Jeroen Bollen heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Eerste gedachte over de oorzaak van deze schade?

10 28 Aug 2021
Antwoord van peter alkemade

"Er is maar een goede manier om een houten vloer op houten balklaag boven een kruipru…"

Jeroen Bollen heeft 15 Dec 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Het isoleren vanuit de binnenzijde (met name buitenmuren) raad ik ten zeerste af. Ni…"

Jeroen Bollen heeft 30 Okt 2020 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om jaren 30 woningen van binnenuit te isoleren?

7 30 Okt 2020
Antwoord van Jeroen Bollen

"Onder het kopje "Goten algemeen" (2e alinea) staan 3 afbeeldingen. De 2 rechtse (en…"

Jeroen Bollen heeft 30 Okt 2020 gereageerd op Zinken goot bij een muur die geplaatst is op de erfgrens.

4 30 Okt 2020
Antwoord van Henk Zenderink

"Jammer dat de discussie zich vooral toespitst op milieu-impact en niet meer op de vr…"

Jeroen Bollen heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Als het goed is staat er in mijn 2e bericht een link naar t document inzake t nieuwe…"

Jeroen Bollen heeft 16 Feb 2020 gereageerd op Is de installateur verplicht kunststof leidingen van een CV ketel te beugelen?

7 19 Feb 2020
Antwoord van Zicht Bouwadvies; André Gruisen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+