BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Mark Maas (26)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dat komt omdat de bouw voornamelijk prijsgestuurd is. We selecteren dus steeds het s…"

Mark Maas heeft 9 Okt 2013 gereageerd op Bouw minst innovatieve sector, hoe gaan we het tij nu eindelijk eens keren?

20 12 Nov 2013
Antwoord van Leo van de Wal

"Ja dat denk ik ook. Altijd voor alle gebouwen in alle situaties. Stel voor dat we al…"

Mark Maas heeft 9 Sept 2013 gereageerd op Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"De huidige bouwregelgeving en trends dwingen ons om in koelkasten te gaan wonen of w…"

Mark Maas heeft 16 Apr 2013 gereageerd op Luchtdicht bouwen en WTW is absoluut uit den boze.

11 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Warmte heeft de neiging om te stijgen. Kun je daar wat mee?"

Mark Maas heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"PUR lost alles op wat er op de tekentafel is blijven liggen. Goede details behoeven…"

Mark Maas heeft 27 Nov 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

"http://www.eenvandaag.nl/economie/40682/stand_van_nederland_zzp_ers... Leuk item ove…"

Mark Maas heeft 26 Jun 2012 gereageerd op ZZP'ers zitten in de tang.

19 26 Jun 2012
Antwoord van Mark Maas

"Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van de ZZP'ers zelf. Hoop dat ze dit l…"

Mark Maas heeft 19 Jun 2012 gereageerd op ZZP'ers zitten in de tang.

19 26 Jun 2012
Antwoord van Mark Maas

"Je moet eigenlijk de situatie met eigen ogen zien maar de klachten doen mij erg denk…"

Mark Maas heeft 15 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Bedankt voor de reacties tot zover. De ervaring die ik op heb mogen doen was zekers…"

Mark Maas heeft 15 Jun 2012 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Indrukwekkend filmpje! Het laat mooi zien wat er allemaal al kan. Die kant gaan we n…"

Mark Maas heeft 18 Apr 2012 gereageerd op Functioneert BIM? Onderzoek moet uitkomst geven op deze vraag.

7 18 Mei 2012
Antwoord van Harry Stolk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+