BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Esteban van Zeijl (28)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Best Monique, BREEAM-NL, door de DGBC inderdaad ontwikkeld, heeft voor nieuwbouwgebo…"

Esteban van Zeijl heeft 29 Dec 2013 gereageerd op Welk keurmerk voor energiezuinig bouwen beveel jij aan?

3 29 Dec 2013
Antwoord van Esteban van Zeijl

"Deventer kom ik niet vaak, maar voor een fles... ;-)   Prestatieborging klinkt makke…"

Esteban van Zeijl heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"graag gedaan, en mocht je inhoudelijk met BREEAM aan de slag gaan, laat het weten ;-…"

Esteban van Zeijl heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Beste Philip,   Om jouw vraag te beantwoorden is het wel nodig om de juiste afweging…"

Esteban van Zeijl heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Besten, dank voor de antwoorden, het klinkt meteen een stuk minder ingewikkeld als j…"

Esteban van Zeijl heeft 18 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Hoi Jan Paul, zag je bericht voorbij komen, en dacht daar help ik je even mee. Metee…"

Esteban van Zeijl heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Hanno, Ik zou je Frans Godee van harte aanbevelen. Heeft voor mij prive divers…"

Esteban van Zeijl heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"Beste Martien, Recent heb ik een gevel in mijn eigen huis aan de binnenzijde met ATI…"

Esteban van Zeijl heeft 16 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Beste Roeland, Toevallig valt mijn oog op jouw vraag, en ik denk meteen maar even re…"

Esteban van Zeijl heeft 3 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Beste Erna, Je vraagstelling is interessant. Ik zou je wel willen helpen met je zoek…"

Esteban van Zeijl heeft 15 Apr 2012 gereageerd op energiedak - zonnepanelen - energiecellen: wat zijn de opties en wat is de beste?

16 25 Apr 2012
Antwoord van Amy Dautzenberg

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+