BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jozef de Roos (20)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"heb ik. Hier kun je zien hoe de bovenkant doorhangt. Iets wat bij de houten kozijnen…"

Jozef de Roos heeft 15 Dec 2021 gereageerd op Dagstuk vervangen of laten zitten bij kozijn vervanging?

3 16 Dec 2021
Antwoord van Bram Saris

"Misschien toch enige nuance aanbrengen in het verhaal. Ik lees dat er een algemene v…"

Jozef de Roos heeft 31 Aug 2018 gereageerd op Gruwel, of overdrijf ik?

2 31 Aug 2018
Antwoord van Jozef de Roos

"Ik zou bijna zeggen, direct gaan voor passiefhuis op welke manier dan ook. Zeker nie…"

Jozef de Roos heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"het lijkt erop dat er dus niet wordt verwarmd in de loods? En dat er vocht verdampt…"

Jozef de Roos heeft 3 Feb 2015 gereageerd op Hoe bestrijd ik condens vorming in een geïsoleerde loods?

15 4 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Het gaat om een verbouwing zag ik, is het dan niet handig dat je dezelfde platen heb…"

Jozef de Roos heeft 16 Jun 2014 gereageerd op Kwaliteit damwand gevel en dakplaten, waar moet ik op letten?

4 23 Jun 2014
Antwoord van henk van de meent

"alle voorgaande zorgen en dan nog een beetje meer. Ik kom maar al te vaak werken teg…"

Jozef de Roos heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Beste Huib, dit systeem bestaat al een stuk langer en heb ik in 2009 al toegepast op…"

Jozef de Roos heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Beste Michael, ook al stort het gebouw niet in door het plaatsen van zonnepanelen,…"

Jozef de Roos heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"beste, het zou leuk zijn als het zo was maar ik heb er net nog een aantal nagekeken…"

Jozef de Roos heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Jurjen, ik weet (nog) niet waar jij op school gezeten hebt maar ik heb op school ge…"

Jozef de Roos heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+