BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van W.J. (Wim) van Duin (7)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Bernard, Ook onder een op grond gestorte betonvloer ontstaat ook dampspanning…"

W.J. (Wim) van Duin heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De staanders zijn de koudste punten in de nieuwe voorzetwand, hoge luchtvochtigheid…"

W.J. (Wim) van Duin heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Jan Paul, heb je ook al nagedacht om eventueel een folie onder de vloer aan t…"

W.J. (Wim) van Duin heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Jos, Ik heb zelf als HBO-bouwkundige met aannemerservaring de stap EPA-W en EP…"

W.J. (Wim) van Duin heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"Michel, denk aan de koppeling tussen de boiler en de wasmacine en vaatwasser. Gebru…"

W.J. (Wim) van Duin heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

" "

W.J. (Wim) van Duin heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+