BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van wiel rutten (19)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"PURschuim als isolatiemateriaal vervangen door resolschuim, zoals hierboven ook al g…"

wiel rutten heeft 27 Nov 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

" Met iemand als Winsemius zou ik prima kunnen leven. "

wiel rutten heeft 27 Okt 2012 gereageerd op Minister voor de woningmarkt, goede zaak of niet?

8 30 Okt 2012
Antwoord van Arno Wentink

"Beste Mike Ik heb niets te verkopen, wel iets weg te geven. Mijn advies: Je mag ger…"

wiel rutten heeft 10 Sept 2012 gereageerd op Wat zijn nou echt duurzame opties die voor kopers van een nieuwbouw woning interessant zijn?

12 12 Sept 2012
Antwoord van Herman Meester

"Ik zou m'n licht eerst eens richten op Birgit Dulski (zie hierboven)."

wiel rutten heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Je kan natuurlijk ook absorberende scheidingswandjes plaatsen, of absorberende plate…"

wiel rutten heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Beste Boris Op dit moment heeft Nieuwenhuizen Daandels Bouw BV te Uden een dergelij…"

wiel rutten heeft 3 Mei 2012 gereageerd op Gezocht, bouwbedrijf met ervaring in realisatie van passiefhuizen.

8 7 Mei 2012
Antwoord van Richard Kindermann

"@Sebastiaan. Dat is juist bij toepassing van minerale wol en andere isolatie-product…"

wiel rutten heeft 29 Feb 2012 gereageerd op Is luchtdicht èn dampopen bouwen onmogelijk in Nederland?

20 8 Mei 2012
Antwoord van Yke Ferdinands

"Je moet het niet los zien van de kozijnen. Indien de lambda-waarde van het glas bedu…"

wiel rutten heeft 24 Feb 2012 gereageerd op isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Ik denk dat ook in dit geval het afhankelijk is van de vraag of het de voorgevel is…"

wiel rutten heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Beste Berhard. Als je de nadelen van WTW zo klein mogelijk wil houden kan je twee di…"

wiel rutten heeft 13 Jul 2011 gereageerd op Dikte breedplaatvloer in combinatie met een WTW installatie in ééngezinswoning

12 15 Jul 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+