BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van A. W. Boeke (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Elka Air (http://www.elka-air.nl/ ) heeft een goed systeem om vocht in de vorm van s…"

A. W. Boeke heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Luchtverversing via ClimaLevel ipv Climarad levert de mogelijkheid op om de vloerver…"

A. W. Boeke heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Graag wijs ik in deze discussie op het Climalevel systeem (www.climalevelnederland.n…"

A. W. Boeke heeft 15 Aug 2011 gereageerd op is de ventilatie behoefte in huizen in alle seizoenen constant?

20 15 Aug 2011
Antwoord van A. W. Boeke

"Als het uitsluitend over materialen gaat ben ik blijkbaar off topic. Excuus! Ik zal…"

A. W. Boeke heeft 8 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Het verhaal van Ton Willemsen pleit eens te meer voor het Climalevel systeem. Hierme…"

A. W. Boeke heeft 6 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Met het Climalevel systeem komt het verhaal toch iets anders te liggen: In het algem…"

A. W. Boeke heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Een alternatief is wellicht het Climalevel systeem: Isolatie door de neerwaarts geri…"

A. W. Boeke heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+