BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jaap leeuw (13)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Bart, Een coating die condensvorming gegarandeerd oplost is een wereldwonder.…"

jaap leeuw heeft 7 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Dag Peter. Omdat het alleen in de zomer voorkomt is het een duidelijk geval van cond…"

jaap leeuw heeft 6 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Goedenavond, Zoals al door meerderen vermeld is, is het vrijwel zeker een koudebrug…"

jaap leeuw heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Gezien je deelname aan Bouwprofs, ga ik er vanuit dat je dit bent en daarom de besch…"

jaap leeuw heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Zijn er marges waarbinnen een staalplaatbetonvloer mag doorbuigen?

9 29 Jan 2016
Antwoord van Chris de Jongh

"Dit houdt dus in dat alles de norm 0.9 moet halen en de 0.7 norm eigenlijk over rule…"

jaap leeuw heeft 15 Jan 2014 gereageerd op Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?

8 18 Jan 2014
Antwoord van George K.I. Ang

"Iedereen die gereageerd heeft op mijn vraag, bij deze bedankt. Deze reactie onderste…"

jaap leeuw heeft 23 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Met alle oorzaken van het ontstaan van de schimmel kan ik het eens zijn. Alle geoppe…"

jaap leeuw heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Als aanvulling op bovengenoemde punten nog het volgende. Mochten de dakpanplaten ter…"

jaap leeuw heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?

14 18 Feb 2013
Antwoord van Joost Stemkens

" "

jaap leeuw heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

" "

jaap leeuw heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+