BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Dick Ottervanger (46)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Fruitimporteur Natures Pride heeft zojuist het BREEAM-Excelent certificaat ontvangen…"

Dick Ottervanger heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Vreemd dat een klein project minder snel aan BREEAM zou voldoen dan een groot projec…"

Dick Ottervanger heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Beste Estaban - Heel goed verwoord, Philip is er content mee, dus ga die fles wijn m…"

Dick Ottervanger heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Wanneer je een BREEAM certificaat hebt, zoals ik het dan begrijp, is dat dus alles o…"

Dick Ottervanger heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Je verwoordt het uitstekend, Gerrit en vat meteen de hele Calvinistische cultuur van…"

Dick Ottervanger heeft 12 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Het is niet de verantwoordelijkheid van de samenleving om bouwbedrijven in stand te…"

Dick Ottervanger heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Daar heb je op zich wel gelijk in, Peter, veilig werken heeft niet zoveel met bouwfo…"

Dick Ottervanger heeft 18 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"@Matthias - Ik weet dat LEAN kostenbesparend is, omdat er met deze methode beter met…"

Dick Ottervanger heeft 17 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Iedereen in de bouwketen draagt bij aan de fouten, van ontwerp, engineering, voorber…"

Dick Ottervanger heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Jeroen, Lijkt me een heel goed initiatief. Ik zeg, Doen!"

Dick Ottervanger heeft 19 Apr 2013 gereageerd op Ledverlichting standaard toe passen bij de bouw van nieuwe tunnels. Een goed idee of niet?

10 20 Apr 2013
Antwoord van Richard Kloosterhuis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+