BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van George Balsing (95)

Discussies waarop is gereageerd (95) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Denk dat het tijd wordt om het fenomeen 'isoleren' even wat serieuzer te benaderen. …"

George Balsing heeft 21 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

24 27 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Probleem blijkt ook hier weer dat velen vanuit het verleden/gekende materialen en me…"

George Balsing heeft 1 Aug 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"En toen? Naar meneer Blok dan maar om het bouwbesluit te laten aanpassen? Vanuit zic…"

George Balsing heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Dank Leo, voor uw uitleg. Op zich klinkt dit niet verkeerd. Denk wel dat er dan spra…"

George Balsing heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Volgens mij vormt een bouwteam, incl. kwaliteitsborger, zich op het moment dat duide…"

George Balsing heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Beste Leo,  neemt een aannemer zich dan serieus als hij vooraf niks zegt en tijdens…"

George Balsing heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Er is niemand die aannemers dwingt aannemer te worden of een werk te aanvaarden,  Di…"

George Balsing heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Beste Hanno, De isolatie eis R =7,0 is absoluut geen probleem in dunne constructies…"

George Balsing heeft 26 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Beste Leo, ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar om nu jou en onderneming waar je…"

George Balsing heeft 26 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Minister Blok heeft zijn AMvB Kwaliteitsborging voor het bouwen gepubliceerd; eens k…"

George Balsing heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+