BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Kees van Iwaarden (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Arno, Dat is nou best leuk; even discussiëren over dakbedekking. Wat ik met mi…"

Kees van Iwaarden heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?

19 15 Okt 2015
Antwoord van Tjeerd Smilde

"Beste Cisca, Het is een hele terechte vraag die jij stelt. Vroeger werden de daken m…"

Kees van Iwaarden heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?

19 15 Okt 2015
Antwoord van Tjeerd Smilde

"Dak beklimmen met een ladder. Ladderstop gebruiken. In het rechte lijn naar het midd…"

Kees van Iwaarden heeft 31 Jan 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?

12 2 Feb 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Ik ben het helemaal eens met Dick Jonkers. Garantie is over het algemeen een uitgebr…"

Kees van Iwaarden heeft 21 Sept 2010 gereageerd op Wie heeft ervaring met EPDM dakbedekkingen?

20 26 Sept 2010
Antwoord van Jozef de Roos

"Goedemiddag Hans, Wij hebben ervaring met aanbrengen EPDM dakbedekking en die zijn…"

Kees van Iwaarden heeft 21 Sept 2010 gereageerd op Wie heeft ervaring met EPDM dakbedekkingen?

20 26 Sept 2010
Antwoord van Jozef de Roos

"Beste Mark Jan, Dakbedekking met Olivijn neemt volgens opgave leverancier ca. 2,4 k…"

Kees van Iwaarden heeft 2 Jun 2010 gereageerd op Welke ervaring heeft u met Olivijn dakbedekking?

1 2 Jun 2010
Antwoord van Kees van Iwaarden

"Mijn naam is Kees van Iwaarden, 45 jaar oud en reeds 25 jaar werkzaam in de dakenbra…"

Kees van Iwaarden heeft 11 Mei 2010 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+