BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'aannemer' (34)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Aannemer gezocht voor nieuwbouw woning met EUROMAC 2 in Amsterdam-West.

Voor de bouw van een vrijstaande woning te Amsterdam Nieuw-West zoek ik een aannemer voor het totale werk. Bouwteamverband is geen problee…

Begonnen door Weynand van Alphen

0 12 Feb 2019

Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

Leon Creugers is directeur van Woningstichting Voerendaal. En Leon is een beetje boos lees ik op zijn bijdrage op Linkedin. Leon heeft ee…

Begonnen door Michel Eek

9 2 Jul 2017
Antwoord van Ron Reijnders

Welke richtlijnen zijn er inzake de schouwing van statige herenhuizen van rond de 4 ton.

Wij zijn bezig met een schouwing van statige herenhuizen. Nu willen wij jullie mening weten of 138 schouwingspunten van een woning normaal…

Begonnen door ron m r bosch

2 10 Nov 2016
Antwoord van ron m r bosch

Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

De laatste tijd krijg ik offertes binnen van aannemers waarin een geheel andere Rc-waarde wordt omschreven dan ik heb omschreven in de deta…

Begonnen door Ton Kowalczyk

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

Als er een product wordt geleverd en er vervolgens door een uitvoerend bedrijf die het verwerkt problemen ontstaan wie is er dan verantwoo…

Begonnen door BouwProfs Redactie

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

Wat zijn de mogelijkheden om deelopdrachten in uitvoering te staken, te beëindigen of niet te gunnen vanuit de UAV?

Stel er wordt een aannemingsovereenkomst gesloten waarbij aannemer A en opdrachtgever B overeenkomen 4 gebouwen te realiseren voor een bepa…

Begonnen door Bas

1 23 Dec 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Hoe logisch is het dat de aannemer zijn eigen werk controleert?

Vanuit haar rol draagt de “Woningbouwvereniging” de verantwoordelijkheid en zorg voor haar objecten. Deskundig toezicht, onder meer van de…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 17 Dec 2015
Antwoord van Louis Tolsma

Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

In onze BouwProfs linkedin groep vindt momenteel een goede discussie plaats over de vraag in hoeverre het verwijderen van asbestdaken een g…

Begonnen door Andre Letsch

5 4 Nov 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

Stel; een aannemer heeft de opdracht gekregen voor het bouwen van een gebouw. In beginsel is de (hoofd)aannemer verantwoordelijk voor het…

Begonnen door BouwProfs Redactie

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Is private kwaliteitsborging de slager die zijn eigen vlees keurt?

De bedoeling is dat de preventieve toets aan het Bouwbesluit 2012 bij gemeenten gaat verdwijnen en private partijen dit over gaan nemen met…

Begonnen door BouwProfs Redactie

8 22 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+