BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'dak' (19)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

Dick Ottervanger werkt bij Breijer Bouw. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Stel: Ik wil zonnepanelen op mijn d…

Begonnen door BouwProfs Redactie

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?

Roland Mötter is veiligheidsexpert en Trainer bij Construction Media. In de BouwProfs groep op Linkedin legt hij de volgende situatie voor:…

Begonnen door BouwProfs Redactie

12 2 Feb 2013
Antwoord van Ron Reijnders

Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

Wij hebben een nieuwe manege gebouwd.Het dak van de manege was voorzien van vezelcement platen (golfplaten) van Cembrit. Een deel van het d…

Begonnen door Roel Dekker

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

Kapschuur zoekt zonnepanelen.

Geert Elemans is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar het volgende: Voor de nieuwbouw van de kapschuur Hoeve Klein Mariëndaal op…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 1 Jun 2012
Antwoord van Marten Driesser

Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.

Marcel Verheijdt stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft ervaring en/of kan mij aangeven hoe ik bouwfysisch he…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 26 Mei 2011
Antwoord van theun bakker

Wie heeft ervaring met het plaatsen van enkelglas op een verandadak dmv pallas profiel?

Aart Bouman is eigenaar van de XL Store Glas en Verf Groothandel Woudenberg. Op BouwProfs stelt Aart de volgende vraag: Heeft iemand ervari…

Begonnen door Michel Eek

0 8 Mrt 2011

Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?

Cris Caanen is projectleider nieuwe media bij Royal Mosa. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Nieuw dak: mét of…

Begonnen door BouwProfs Redactie

21 28 Feb 2011
Antwoord van Gerben van Dijk

Isolatievraag aan collega's

Op zoek naar snelle manier van dak isoleren Als zelfstandige ondernemer in de bouw loop ik regelmatig tegen een probleem op als er een isol…

Begonnen door Martin de Veer

7 23 Nov 2010
Antwoord van E.H.Schmidt

witte daken de klimaatoplossing?????

Witte daken helpen mee het broeikaseefect tegen te gaan. Door de hoge albedo(reflectiewaarde) van meer dan 90% weerkaatst het zonlicht teru…

Begonnen door sacha jansen

1 15 Jan 2010
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+