BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'kozijnen' (10)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Akoestiek, ventilatie en herrie in de tent... tips welkom!

Architect Wim Jacobs stelt op BouwProfs het volgende aan de orde: Een klant heeft een prachtige pas gerenoveerde loft van 160 m2 gekocht in…

Begonnen door Michel Eek

16 18 Mrt 2013
Antwoord van Wim Jacobs

In hoeverre mogen kozijnen dragend zijn?

In de bouw heerst een algemene opvatting dat kozijnen niet dragend mogen zijn. Ik herinner me dat ook van mijn studie, maar zover ik weet i…

Begonnen door Patrick Groot Zevert

4 1 Mrt 2013
Antwoord van Sander Perfors

Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

Jaap Leeuw is bouwkundig ingenieur en eigenaar van een bouwkundig adviesburo in aankoopinspecties van bestaande en nieuwe woningen. In de B…

Begonnen door Andre Letsch

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

Kozijnen met een U waarde lager dan 0,6

Rinus Haarman stelt in de BouwProfs groep op Linkedin vandaag de volgende vraag: Ik ben bezig met de voorbereiding van een landgoed en ben…

Begonnen door BouwProfs Redactie

24 5 Okt 2012
Antwoord van Maurice van Dort

Hoe bereken ik de besparing op energiekosten bij vervanging van kozijnen?

Johan Smolenaers heeft in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag gesteld: 'In een voor-inventarisatie renovatie zou ik willen wet…

Begonnen door BouwProfs Redactie

8 9 Aug 2012
Antwoord van Toon de Jong

Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

Ed van den Eijkel is director bij Greentech Energy bv. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Ed de volgende vraag: Dilemma : kozijnen van…

Begonnen door BouwProfs Redactie

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

Om een huis goed te isoleren moet je steeds de laagste isolatie waarde of het grootste isolatielek eerst beter isoleren. Terwijl muren en d…

Begonnen door Sjoerd Nienhuys

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

Welke mogelijkheden voor ventilatie zie ik over het hoofd?

Raymond Mos is bouwkundig adviseur bij Het Gebouw. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Raymond de volgende vraag: Ik ben een uitbouw aa…

Begonnen door BouwProfs Redactie

14 25 Mrt 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

Kozijn details

Beste Bouwprofs,    Voor mijjn workshop detailleren ben ik zoek naar de detailleringen van een ("bloemenraam"), een raamkozijn dat buiten d…

Begonnen door Alex Noort

6 8 Mrt 2011
Antwoord van M.Dirkmaat

jaren '20 kozijndetailleringen

Beste Bouwprofs,    In mijn eigen woning uit 1924 die ik 3 jaar geleden heb gekocht hebben ze in 1969 aluminium kozijnen geplaatst. Nu is h…

Begonnen door Peter Driessen

8 3 Mrt 2011
Antwoord van Jan Fieten

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+