BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'nieuwbouw' (35)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Zelfsluitende deur garage en bijkeuken?

Moet er eigenlijk een zelfsluitende, brandwerende deur tussen een garage en bijkeuken van een nieuwbouw woning?

Begonnen door Luut Rozenga

2 25 Jul 2016
Antwoord van Michel Eek

Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

Het is al sinds de jaren 70 van de vorige eeuw een bekend gegeven, spouwmuren die volgestopt worden met pur en met schuim. Jaarlijks wordt…

Begonnen door Wim Weerink

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

Bas Spanjers is architect. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende bouwvraag: Als architect besef ik me maar al te goed dat…

Begonnen door BouwProfs Redactie

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

Tellen zonnepanelen op afstand mee voor de EPC-berekening?

Installaties voegen toe aan de duurzaamheid van een woning. Zonnepanelen op het dak verlagen de EPC. Wat nu als bij een nieuwbouwhuis waarv…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 24 Dec 2015
Antwoord van Menno Hartsema

Projectmanager Nieuwbouw gezocht voor Woningstichting Barneveld.

Graag maken we je attent op de volgende interessante vacature voor een projectmanager Nieuwbouw. Woningstichting Barneveld staat, als eigen…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 26 Aug 2015

Bodemverbetering standaard maken bij nieuwbouw woningen?

In nieuwbouwprojecten lees nieuwbouw woningen loop ik regelmatig tegen bodem problemen in tuinen aan. Waarom worden nieuwe woningen niet kl…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 4 Apr 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Geeft het Energielabel eindelijk grip op energie prestaties?

Het door de overheid ingevoerde energielabel is ruim een maand oud en verschillende discussies barsten inmiddels los. Het systeem zou fraud…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

Moeten pensioenfondsen bijspringen om nieuwbouwprojecten van de grond te krijgen?

In onze BouwProfs Linkedin groep zag ik zojuist een vraag voorbij komen van Chantal Cok. Chantal las net als vele anderen vandaag het nieuw…

Begonnen door Michel Eek

5 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

Een energiezuinige woning kan op diverse manieren ontwikkeld worden. Maar wat is nu eigenlijk de beste basis om zo'n duurzaam huis te ontwi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

Matthias de Vries stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor een nieuwbouw project in Polen zijn wij op zoek naar (int…

Begonnen door BouwProfs Redactie

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+