BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'vloer' (32)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

Hanno van Veldhuizen is eigenaar van bouwbedrijf Valleibouw. Hanno is op zoek naar een partij die voor hem een gevlinderde betonnen afwerkv…

Begonnen door Michel Eek

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

Ik wil een verdiepingsvloer maken met fijn bezaagd eiken balken. Deze wil ik graag geheel in het zicht houden. Op de balklaag komen houte…

Begonnen door Gertjan van Meurs

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?

Onderstaande vraag kreeg ik vandaag op de mail, ik heb zelf meer info nodig, maar mogelijk is er iemand die dit wel eens heeft gezien/meege…

Begonnen door Arjen van der Wal

11 11 Nov 2013
Antwoord van Peer Schoofs

blazen in de vloerbedekking-waarom?-

de vloeropbouw van beneden naar boven is als volgt: 1. geisoleerde kanaalplaatvloer dik 200mm 2. druklaag dik 50mm 3. 30mm isolatie tbv vlo…

Begonnen door Ruurd Pacque

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

Vloeistofdichte afwerking gezocht voor zc-dekvloer in een garage.

Raymond Mos is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar het volgende: Ik ben op zoek naar een vloeistofdichte afwerking voor een zc-d…

Begonnen door Andre Letsch

7 3 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

Jaap Leeuw is bouwkundig ingenieur. In de BouwProfs groep is hij op zoek naar het volgende: Zo nu en dan tref ik schimmels aan in bgg vloer…

Begonnen door BouwProfs Redactie

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

Wat is de meest simpele en goedkoopste manier om fundering en vloer in één keer te storten, er op lettend dat er geen koudebrug is? Is dat…

Begonnen door marc

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

We zijn bezig met het inrichten van een kantoor van ca 1300 m2 in enkele voormalige industriehallen met sheddaken. Vloerverwarming is de h…

Begonnen door BouwProfs Redactie

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

Eddie Kers is eigenaar van Aannemersbedrijf Kers. Eddie stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik heb zelf niet veel er…

Begonnen door BouwProfs Redactie

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

Naadloos of niet?

Moet de vloer van een (tandarts) behandelruimte naadloos zijn of niet? De inspectie gezondheidszorg kon het me niet vertellen. (noch vele a…

Begonnen door Michaël de Vos

7 5 Dec 2012
Antwoord van Perry Melis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+