BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'zonnepaneel' (12)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Zijn er vergelijkbare systemen als Herman de zonnestroomverdeler zonder abonnement?

Als bestuurslid van een Vve zijn wij  ons aan het oriënteren op het plaatsen van zonnepanelen. Een van de mogelijkheden die voorbij is geko…

Begonnen door Mathieu Paardekooper

5 12 Mrt 2016
Antwoord van Mathieu Paardekooper

Tellen zonnepanelen op afstand mee voor de EPC-berekening?

Installaties voegen toe aan de duurzaamheid van een woning. Zonnepanelen op het dak verlagen de EPC. Wat nu als bij een nieuwbouwhuis waarv…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 24 Dec 2015
Antwoord van Menno Hartsema

Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

In onze BouwProfs linkedin groep vindt momenteel een goede discussie plaats over de vraag in hoeverre het verwijderen van asbestdaken een g…

Begonnen door Andre Letsch

5 4 Nov 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

Stel je hebt 2 woningen. De eerste woning is goed geïsoleerd maar met weinig zonnepanelen. De tweede woning is slecht geïsoleerd maar hee…

Begonnen door Michel Eek

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

Is het mogelijk BTW terug te vragen op aanschaf en installatie zonnepanelen?

Kan een particulier opdrachtgever die in aanneming zijn huis laat realiseren in aanmerking komen om BTW terug te vragen op aanschaf en inst…

Begonnen door BouwProfs Redactie

3 31 Jul 2015
Antwoord van Elly van Wattingen

CPO project zoekt aanbieder die mee wil denken over een collectief zonnepaneel systeem.

Aan het Houtblazerspad te Oud-Beijerland wordt een appartementengebouw met 20 woningen gerealiseerd. Het project WonenaandeKreek is een CPO…

Begonnen door Andre Letsch

2 15 Apr 2015
Antwoord van Henk Slijp

Wat is de goede hellingshoek voor pv-panelen?

De laatste tijd zie je steeds meer montageframes voor pv-panelen op de markt verschijnen met een hellingshoek van 12 en 15 graden. Volgens…

Begonnen door BouwProfs Redactie

10 17 Nov 2014
Antwoord van René Verschuur

Na fiets en computer nu ook zonnepanelen van de zaak?

Velen van ons herinneren ons nog de fiets van de zaak en het pc privé plan. Een mooie manier om personeel aan je bedrijf te binden. Kijk er…

Begonnen door Michel Eek

6 12 Nov 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

Wie heeft ervaring met het installeren van zonnepanelen met keramische leipannen?

Gerrit Jan Hoogland stelt in onze Linkedin groep Duurzaam Bouwen de volgende vraag: Ik wil zonnepanelen laten installeren op mijn dak met k…

Begonnen door BouwProfs Redactie

10 25 Aug 2014
Antwoord van Jan van Leeuwen

Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

Dick Ottervanger werkt bij Breijer Bouw. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Stel: Ik wil zonnepanelen op mijn d…

Begonnen door BouwProfs Redactie

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+