BouwProfs

De bouw online verbonden.

Goede service en een tevreden klant. het lijken vanzelfsprekende uitgangspunten en enigszins platgetreden paden. Toch is de praktijk weerbarstig en lezen we regelmatig over bouwbedrijven die de plank misslaan als het gaat om klantvriendelijk denken.

Mijn oog viel vandaag op een mooie brief die Frans van den Heuvel van het gelijknamige bouwbedrijf Van den Heuvel uit Helmond deelde op Linkedin. Uit deze brief blijkt maar weer eens dat het de mensen zijn die het bedrijf maken. Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan, terecht dat Frans trots is op dit resultaat. En mooi ook dat een klant de moeite neemt om een dergelijke brief te schrijven!

Weergaven: 649

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Compliment voor bouwbedrijf Van den Heuvel. Ook op ons bedrijf krijgen we regelmatig te horen dat de aftersales van sommige toeleveranciers in de bouw vaak te wensen overlaat. Dit geeft aan dat er niet goed wordt geadviseerd of dat er onvoldoende wordt geluisterd naar de wensen van een klant. Wijzelf doen niet aan een dergelijke korte termijn politiek omdat we ervan overtuigd zijn dat de bekende "mond op mond reclame" nog steeds werkt. Je moet qua omgang met klanten wel de juiste balans weten te vinden want een ander oud gezegde is "al te goed, is buurmans gek" ;-). 

Antwoorden op discussie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+