BouwProfs

De bouw online verbonden.

Maak jouw event, bedrijf of product bekend via BouwProfs

BouwProfs is met ruim 50.000 deelnemers uit de gehele bouwkolom het grootste en meest actieve online netwerk voor de bouw.

BouwProfs biedt jou de mogelijkheid om jouw activiteit bekend te maken aan een groot en tegelijkertijd heel gericht publiek. Hoe? Door het plaatsen van een advertorial.

De advertorial wordt door in overleg met jou door onze redactie geschreven en vervolgens gepubliceerd binnen ons gehele BouwProfs netwerk waaronder de BouwProfs website, onze BouwProfs linkedin groep en onze BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin.

Jouw advertorial wordt ook geplaatst in onze nieuwsbrief die we wekelijks verzonden naar al onze deelnemers en we promoten je advertorial ook via Twitter, Facebook en Google+. Op Twitter heeft BouwProfs ruim 12.000 volgers en op Facebook hebben we ruim 500 fans. Op Google+ is onze community snel groeiende en kunnen we rekenen op een trouwe schare fans.

Met de inzet van een advertorial op BouwProfs komt jouw boodschap zeer relevant over op het door jou gewenste publiek, namelijk de bouw profsessionals in Nederland.
De investering bedraagt slechts € 350,- exclusief btw per advertorial.

Heb jij ook interesse om jouw boodschap via BouwProfs te verspreiden? stuurt u ons dan een mail en we nemen direct contact met je op.

 

Diverse opdrachtgevers maken gebruik van het netwerk van BouwProfs waaronder:

 

Baanbrekers in de Bouw: Voor de stichting PostAcademisch onderwijs heeft BouwProfs een promotie opgetuigd waarbij de opleiding Baanbrekers in de bouw en de opleiding Milieu & Geluid centraal stonden. Door middel van een krachtige advertorial werden de opleidingen op diverse momenten in het gehele BouwProfs netwerk op gepaste wijze gepromoot.

Nationaal Symposium Woningcorporaties: Voor dit congres heeft BouwProfs samen met de organisator van het symposium een eigen Linkedin groep opgezet. Doel hiervan is om als symposium continue in contact te staan met betrokkenen binnen corporaties. Inmiddels telt de groep 2.200 deelnemers en wordt er over diverse actuele thema's binnen corporatieland gediscussieerd.

 

EURO 2014: De TU Delft organiseert in 2014 het EURO 14 symposium over ecologisch ontwerpen. Voor de TU Delft heeft BouwProfs een gerichte campagne opgetuigd om deelnemers aan hun symposium te werven. Centraal staat de advertorial op de BouwProfs website. Deze advertorial brengt BouwProfs gedurende een langere periode gericht onder de aandacht van potentiële bezoekers. De promotie vindt onder meer plaats door middel van het doorplaatsen van de advertorial in de linkedin groepen BouwProfs en BouwProfs Duurzaam Bouwen. Binnen deze campagne hebben we in samenspraak met de TU Delft er voor gekozen de promotie ook via Twitter en Facebook te laten lopen voor een extra viraal effect. Dankzij de vele volgers van BouwProfs op Twitter (ruim 11.000 volgers) en Facebook (ruim 500 volgers) krijgt de campagne een extra dimensie omdat deze gedeeld wordt door diverse volgers.

BouwProfs werkt ook onder andere met veel plezier voor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  

 

 

 

 

Voor het laatst bijgewerkt door BouwProfs Redactie 22 Aug 2014.

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+