BouwProfs

De bouw online verbonden.

Maak jij als bouwprof echt maximaal gebruik van sociale media?

Social media zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Velen van ons twitteren er lustig op los en de meesten van ons hebben een Facebook account. Ook zakelijk gezien kunnen we niet langer om sociale media heen. Voor een bedrijf is het enorm belangrijk om goed aanwezig te zijn op sociale media. Uiteraard voor de beeldvorming. Maar er kan (en moet) zoveel meer met sociale media. Mits goed ingezet kan sociale media ook ingezet worden om actief klanten te werven en te binden.

De bouw gebruikt in toenemende mate sociale media. Een bijzondere plek is  hierbij weggelegd voor Linkedin. Veel van ons hebben een profiel, maar hoe mooi zou het zijn als Linkedin zo ingezet wordt dat het ook echt voor jou en je bedrijf werkt? Dat klanten en prospects jou weten te vinden? 

Op vrijdag 20 november organiseert BouwProfs een workshop speciaal voor bouwprofs die meer willen weten over wat sociale media in het algemeen en Linkedin in het bijzonder voor hen kan betekenen.

De workshop wordt gegeven door Inge Sijpkens en Sascha Murk. Zij geven advies, trainingen en presentaties over social media in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche en schreven samen onder meer het boek Online marketing in de bouw. 

Wat kunnen sociale media voor de bouw betekenen?

Tijdens de workshop laten Inge en Sascha zien welke veranderingen social media voor bedrijven in de bouwbranche hebben meegebracht. De presentatie geeft inzicht in de manier waarop internet en social media de beeldvorming rondom bedrijven hebben veranderd. En, aan de hand van vele voorbeelden uit de branche, hoe je ervoor kunt zorgen dat je daar je voordeel uit haalt.

Vragen die aan bod komen zijn: 

  • Zijn social media een hype of niet? 
  • Welke invloed hebben social media op je bedrijf en hoe ga je daarmee om? 
  • Wat kunnen social media voor je bedrijf betekenen? 
  • Hoe leg je de juiste basis voor de succesvolle inzet van social media? 
  • Hoe pakken andere bedrijven het aan?

In het tweede deel van de workshop wordt door Inge en Sascha dieper ingegaan op de vraag hoe je succesvol gebruik maakt als bedrijf en professional van Linkedin. Linkedin is in de supersnel veranderende wereld van social media al lange tijd enorm succesvol. De bouw- en installatiebranche is op Linkedin zeer goed vertegenwoordigd (Linkedin is het grootste sociale medium in onze branche). Sascha en Inge geven je slimme en praktische tips en laten je zien dat je met LinkedIn zakelijk gezien veel meer kunt dan je tot nu toe wist.

Na afloop van de workshop ontvang je een handige handleiding, met daarin een checklist voor het opstellen van een effectief en compleet Linkedin profiel, extra tips en trucs en een overzicht van relevante discussiegroepen in de bouw- en installatiebranche.  

Ook ontvang je na afloop van de workshop het boek 'Online Marketing in de Bouw' twv 29 euro dat Sacha en Inge eerder schreven.

VOOR WIE IS DEZE WORKSHOP GESCHIKT?

Voor iedere professional uit vastgoed en de bouw die meer wil halen uit sociale media en Linkedin.

INSCHRIJVEN

Duur: workshop duurt van 13.30 uur tot 16.00 uur.

Datum: De workshop wordt gegeven op vrijdag 20 november.

Locatie: Van der Valk Hotel De Bilt.

Prijs: Prijs: € 165,- inclusief handleiding en het handboek 'Online Marketing in de Bouw. Exclusief 21% btw.

Voor deze workshop hebben we maximaal 40 plaatsen beschikbaar.

Wil je de workshop van Inge Sijpkens en Sascha Murk volgen? Meld je dan aan door ons een mail te sturen

Vermeld svp in je mail de voor- en achternaam van de persoon of personen die de workshop willen volgen. Wij nemen dan contact met je op om jouw plek(ken) binnen deze workshop te reserveren.

Weergaven: 282

Opmerking

Je moet lid zijn van BouwProfs om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van BouwProfs

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+