BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwvragen (482)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Hoe staat het met de aansprakelijkheid van de (hoofd)constructeur?

Bauke Verbocht stelt in de BouwProfs groep op Linkedin het volgende aan de orde: Het lijkt voor de hand liggend dat de (hoofd)constructeur…

Begonnen door BouwProfs Redactie

12 19 Sept 2011
Antwoord van Thijs Boers

Bouwfysica vraag, hoe zat het ook alweer?

Hermen Jansen is bouw consultant. Op BouwProfs stelt hij de volgende vraag: Hoe zit het ook alweer met het warmteverlies door een dakvenste…

Begonnen door Michel Eek

4 16 Sept 2011
Antwoord van Harold van den Koedijk

Bitumdak ophogen: EPS, XPS of anders?

Geert Elemans stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor de aanleg van een groendak op een platdak met bitumdakbedekki…

Begonnen door BouwProfs Redactie

11 31 Aug 2011
Antwoord van Giel Sniedt

Vochtprobleem jaren 30 woning, hoe op te lossen?

Peter Spek van Bouwbedrijf Van de Boch stelt in de Linkedin groep van BouwProfs de volgende vraag: Wie heeft een goed advies voor het volge…

Begonnen door BouwProfs Redactie

4 5 Aug 2011
Antwoord van Ton Willemsen

Natuurlijke - grond - koeling.

Jurgen van Tomme stelt in de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin de volgende vraag: Heeft iemand ervaring of informatie over ‘natuu…

Begonnen door Andre Letsch

8 29 Jul 2011
Antwoord van J.C.Kok

gebruik van powercem

Een weg wordt aangelegd op een verkavelingsproject, waarvan de onderlaag bestaat uit klei. om het zandbed te verhogen, wordt 60 cm zand aan…

Begonnen door natasha chotkanoe

6 26 Jul 2011
Antwoord van natasha chotkanoe

Dikte breedplaatvloer in combinatie met een WTW installatie in ééngezinswoning

Mede door de aangescherpte EPC eisen worden nu meerdere woningen voorzien van een WTW-installatie. Gezien de problemen in het verleden met…

Begonnen door Bernard Blokzijl

12 15 Jul 2011
Antwoord van jacques serle

Eigenaardige verwering van Kalkzandsteen

Wie heeft ervaring met verwering van kalkzandsteen? In een van mijn projecten kom ik een laag kalkzandsteen tegen die lijkt "op te lossen".…

Begonnen door Jacob Schiphof

9 13 Jul 2011
Antwoord van André van Laar

wie kan mij helpen aan de maximale druk in een vloerverwarming/koeling installatie ?

Hallo,   Voor een grote landelijke aannemer hebben wij een appartemententoren voorzien van vloerverwarming met koeling. Nu de installatie d…

Begonnen door Jan Broekman

0 8 Jul 2011

Heeft iemand ervaring met het merk Rocathaan pu-C40, en wat zijn de ervaringen?

Hans Nout is architect. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: 'Ik heb een bouwkundige vraag: Bij de renovatie van…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 6 Jul 2011
Antwoord van Wieggers Hugo

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+