BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwvragen (482)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Wie heeft ervaring met het plaatsen van enkelglas op een verandadak dmv pallas profiel?

Aart Bouman is eigenaar van de XL Store Glas en Verf Groothandel Woudenberg. Op BouwProfs stelt Aart de volgende vraag: Heeft iemand ervari…

Begonnen door Michel Eek

0 8 Mrt 2011

Kozijn details

Beste Bouwprofs,    Voor mijjn workshop detailleren ben ik zoek naar de detailleringen van een ("bloemenraam"), een raamkozijn dat buiten d…

Begonnen door Alex Noort

6 8 Mrt 2011
Antwoord van M.Dirkmaat

jaren '20 kozijndetailleringen

Beste Bouwprofs,    In mijn eigen woning uit 1924 die ik 3 jaar geleden heb gekocht hebben ze in 1969 aluminium kozijnen geplaatst. Nu is h…

Begonnen door Peter Driessen

8 3 Mrt 2011
Antwoord van Jan Fieten

aanrij schade damwandprofielen

ik heb een klant met behoorlijke aanrij schade van de damwandprofielen van zijn gebouwen. Mijn vraag is hoe dit te herstellen is zonder nie…

Begonnen door Kees Mutsaers

1 2 Mrt 2011
Antwoord van Vincent Pot

Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?

Cris Caanen is projectleider nieuwe media bij Royal Mosa. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Nieuw dak: mét of…

Begonnen door BouwProfs Redactie

21 28 Feb 2011
Antwoord van Gerben van Dijk

Kan iemand mij helpen aan Novolux plafondplaten van ca 7mm dik?

Robertjan Pijpers is directeur bij van wijngaarden + Co BV. In de Linkedin groep van BouwProfs stelt Robertjan de volgende vraag: Kan ieman…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 25 Feb 2011
Antwoord van J

Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

Wij gaan een nieuwbouwproject beginnen. Vanuit de kopers wordt er nu gevraagd om optioneel vloerverwarming aan te bieden. Het ontwerp is kl…

Begonnen door Michel Eek

23 25 Feb 2011
Antwoord van jacques serle

Gezocht : verwarmings afgiftesystemen met watertemperatuur < 30°C

voor warmtepompprojecten ben ik op zoek naar informatie en leveranciers van warmte-afgiftesystemen waarbij de aanvoertemperatuur maximaal i…

Begonnen door Siemen Veenstra

2 23 Feb 2011
Antwoord van Hans Rutte

Loodvervangers op daken

Er wordt in de bouw nog steeds erg veel lood verwerkt. Toch zien we dat er steeds meer lood vervangers op de markt komen. Stel u kunt kieze…

Begonnen door Marco van der Aar

9 23 Feb 2011
Antwoord van Geert van Eupen

ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....

Linda Zadelaar is interior designer - eigenaar van Vrij Design BNI. In de BouwProfs groep doet ze de volgende oproep:ZUCHT, waarom is het z…

Begonnen door BouwProfs Redactie

22 17 Feb 2011
Antwoord van Barry van de Laar

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+