BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwvragen (482)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?

Jacqueline Winnen heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld: Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak? En is het…

Begonnen door Andre Letsch

16 16 Feb 2011
Antwoord van Bernard Blokzijl

verbouwing

Giesbers Rotterdam

Begonnen door Hein Geenen

0 15 Feb 2011

Gezocht: vloerverwarming < 30 °C aanvoertemperatuur

Voor een goede werking van wamtepompen is het essentieel dat met een zo laag mogelijke afgifte temperatuur kan worden gewerkt. Hoe lager de…

Begonnen door Siemen Veenstra

0 10 Feb 2011

Vloerverwarming in uitbreiding wel of niet op vloerisolatie?

  Robert Schröer heeft op BouwProfs de volgende vraag gesteld:   Aan de achterzijde van de woonkamer een bestaande uitbreiding met vocht p…

Begonnen door Michel Eek

0 9 Feb 2011

Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

Rinus Haarman is projectbegeleider bij ITS Raalte. Rinus heeft de volgende vraag: Ik ben op zoek naar 3 laags brandvertragend isolatie gla…

Begonnen door BouwProfs Redactie

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

Wie weet veel van 0 energie woningen af?

Gert van Dorsten heeft in de linkedin subgroep Duurzaam Bouwen van BouwProfs de volgende vraag gesteld: "Ik ben de mogelijkheid aan het ond…

Begonnen door BouwProfs Redactie

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

Wie kan mij helpen aan een verwerker van skybond alu panelen?

Henk Timmer is eigenaar van Aannemingbedrijf Timmer & Schuur. Henk heeft de volgende vraag:Voor een bijzondere klus hebben wij gezette…

Begonnen door BouwProfs Redactie

16 7 Feb 2011
Antwoord van J.M. Lieverdink

Gezocht, goed programma voor dynamische gebouw simulatie. Wie kan mij een programma aanbevelen?

Tom Smets is projecleider bij Vanhout nv. Tom heeft de volgende vraag: "Ik ben op zoek naar een goed programma voor dynamische gebouw simu…

Begonnen door Michel Eek

1 27 Jan 2011
Antwoord van Jeroen van der Sluijs

Vraag over wegenbouw: wie maakt wegfundering met gebruikmaking van de huidige grondlaag.

Ik heb gehoord dat er een nieuwe methode is om wegen te funderen binnen een tijdsbestek van slechts 1,5 weken. Hierbij wordt een bepaald me…

Begonnen door Matthias de Vries

2 27 Jan 2011
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

Schade t.g.v. ontdooien vriescel

Heeft er iemand ervaring met de gevolgen van het het ontdooien van een oude vriescel welke hoogst waarschijnlijk ongeisoleerd op het zandpa…

Begonnen door Paul Ulehake

3 24 Jan 2011
Antwoord van Fred Janssen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+