BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwvragen (482)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Volg dit najaar de training Vochtproblemen in Gebouwen.

Dit najaar geeft docent bouwfysica en vochtexpert Eddy Cruysberghs weer een aantal keer de ééndaagse training Vochtproblemen in Gebouwen.…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 29 Mei 2018

Trainer gezocht voor het geven van training over bouwen en ontwerpen d.m.v. houtskeletbouw.

BouwProfs organiseert met veel succes regelmatig vaktrainingen voor de bouw. Vanaf dit najaar starten wij met een 1-daagse training over he…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 7 Mei 2018

Mag je vergunningsvrij bouwen als je buren een monumentale status hebben?

Het is niet toegestaan om vergunningsvrij te bouwen bij een monumentaal pand. Maar hoe zit het precies als je zelf niet monumentaal woont t…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 4 Mei 2018
Antwoord van Sander Perfors

Trainer gezocht voor onze nieuwe training 'Herstel van vochtschade in de praktijk'.

Sinds twee jaar organiseren wij met veel succes de 1-daagse training Vochtproblemen in Gebouwen. Op deze training waar de oorzaken van het…

Begonnen door Michel Eek

0 21 Mrt 2018

na-isoleren van een spouwmuur die al gevuld is met thermo hr++ korrels, zinvol of niet?

De spouw van mijn huis uit 1954 is onlangs geïsoleerd met thermo hr++ korrels. Er liggen 41 zonnepanelen op het dak. Ik ga alles verwarmen…

Begonnen door Jan Bechtold

6 12 Mrt 2018
Antwoord van Ad de Vrieze

Schade aan terras of aan dak?

Een bezoeker van mijn site zit met een probleem waar ik geen raad mee weet. De verzekering wil schade aan het terras niet vergoeden omdat h…

Begonnen door J

11 2 Mrt 2018
Antwoord van Michaël de Vos

Bouwvergunning verjaard en dus verlopen of niet?

Wij hebben via de gemeente de bouwtekeningen en berekeningen verkregen van de nieuwbouw van een woning. Er is een aantal belangrijke zak…

Begonnen door ron m r bosch

7 16 Dec 2017
Antwoord van ron m r bosch

Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

'Ik zie vaak op allerlei hallen, landbouwschuren zomaar uit het niets ineens zonnepanelen verschijnen, een heel goede zaak natuurlijk. Maa…

Begonnen door Andre Letsch

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

Zonnepanelen op een groendak, een goede combinatie?

De zonnedak revolutie is in volle gang. Meer en meer zie je zonnepanelen en tegenwoordig ook zonnedakpannen verschijnen op daken. Maar hoe…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 10 Dec 2017
Antwoord van Cock van der Kaaij

Schiedam viert leegstand tijdens 'Feest der Leegstand'.

Schiedam heeft net als veel andere steden last van leegstand. Deze stad heeft zelfs de meeste leegstaande winkels van de regio Rijnmond…

Begonnen door Michel Eek

1 14 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+