BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Kindermann (36)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het gaat er om dat de eigenaar ontzorgt wordt, we kunnen wel stellen dat de meeste e…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Het is de juiste volgorde, maar om direct rendement te verkrijgen voor de eigenaar i…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?

22 8 Mrt 2013
Antwoord van Richard Kindermann

"De tag moet naar mijn idee gebouw gebonden zijn dit heeft volgens mij dan te maken m…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Heren dit heeft niets met regeltjes en prive inbreuk te maken, het doel hierin is on…"

Richard Kindermann heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"@Stefan daar denk ik toch anders over want ik kan je zeggen dat het wel degelijk aan…"

Richard Kindermann heeft 7 Mrt 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Dit is wat ik ook bedoel van meer industrieel bouwen . Natuurlijk moet een NEN norm…"

Richard Kindermann heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Je EPC berekening is dan misschien wel op besparingmethodiek maar ik heb dit zelf du…"

Richard Kindermann heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Hoe neem je de CO2-neutrale pelletkachel op in de epc berekening van nieuwbouwwoningen?

1 14 Feb 2013
Antwoord van Richard Kindermann

"Meer prefab componenten en de productie meer met CNC gestuurde machines. We lopen ge…"

Richard Kindermann heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Gaat niet lukken de bouwers hebben zelf ook geen geld en de solvabiliteit is ook ver…"

Richard Kindermann heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?

16 7 Feb 2013
Antwoord van jacques serle

"Als ondernemer moet je de particulier t.a.v. duurzame energie een doelstelling geven…"

Richard Kindermann heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+