BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Kindermann (36)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik heb in het verleden deze werkzaamheden ook gedaan ruim 9 jaar samen met een colle…"

Richard Kindermann heeft 14 Jan 2013 gereageerd op herstellen voegwerk.

12 15 Jan 2013
Antwoord van A.W. de Rijk

"Goede optie is schuimbeton van ongeveer 30/40 cm dik geen capulaire werking t.a.v. v…"

Richard Kindermann heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"Bouwprocessen zijn complex en veelomvattend dit vergt nogal wat voor alle partijen…"

Richard Kindermann heeft 29 Jun 2012 gereageerd op Bouwprojecten van de overheid, waarom wordt het altijd weer duurder?

14 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Je kan Penta Archtekten vragen die doen veel voor rijksmonumenten gr Richard en succ…"

Richard Kindermann heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Bestaan er voorzetramen die geschikt zijn voor monumentaal glas in lood?

4 14 Jun 2012
Antwoord van Frank van Woensel

"Hallo Roelant je zou met de firma MARK contact op kunnen nemen  info@mark.nl succes.…"

Richard Kindermann heeft 4 Jun 2012 gereageerd op Warmte-Terug-Winning door warme lucht in fabriekshallen (bestaande situatie): iemand praktijkvoorbeelden?

13 10 Jun 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Het is eerder mijn wens dan mijn visie dat de gebouwde omgeving verder wordt dooront…"

Richard Kindermann heeft 29 Mei 2012 gereageerd op Wat is jouw visie op de duurzaam gebouwde omgeving in 2050?

6 26 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Nog een mogelijkheid is om wrc te behandelen met zonnebloem olie. Werkt prima en dit…"

Richard Kindermann heeft 11 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Kijk op www.greentechhomes.nl  diverse projecten in binnen en buitenland gerealiseer…"

Richard Kindermann heeft 7 Mei 2012 gereageerd op Gezocht, bouwbedrijf met ervaring in realisatie van passiefhuizen.

8 7 Mei 2012
Antwoord van Richard Kindermann

"Ik heb wel een oplossing t.a.v. isolatie waarde ben wel details nodig om je verder t…"

Richard Kindermann heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Ben blij dat hout weer gewaardeerd wordt, het is gewoonweg een fantastische bouwstof…"

Richard Kindermann heeft 9 Jan 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+