BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Monique Verhagen (14)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Goedendag. Wij van Passiefbouwblok leveren blokken die een RC waarde kunnen halen v…"

Monique Verhagen heeft 11 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Bedankt voor de reactie. We hebben inderdaad al een constructeur. Zoals het er nu ui…"

Monique Verhagen heeft 20 Jan 2014 gereageerd op Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?

10 20 Jan 2014
Antwoord van Rinus Haarman

"Bedankt voor alle reacties! Er zijn meerdere mogelijkheden lees ik wel, daarom ga i…"

Monique Verhagen heeft 20 Jan 2014 gereageerd op Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?

10 20 Jan 2014
Antwoord van Rinus Haarman

"Beste Bert Heerbaart. Onze blokken zijn gemaakt van Neopor dit is een product van B…"

Monique Verhagen heeft 24 Nov 2013 gereageerd op Verlijmen van steenstrips op een vlakke ondergrond.

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

" "

Monique Verhagen heeft 24 Nov 2013 gereageerd op Metselaar of voeger gezocht die een offerte wil maken voor 15 woningen steenstrips plakken.

9 26 Nov 2013
Antwoord van Marc Wildeboer

" "

Monique Verhagen heeft 24 Nov 2013 gereageerd op Metselaar of voeger gezocht die een offerte wil maken voor 15 woningen steenstrips plakken.

9 26 Nov 2013
Antwoord van Marc Wildeboer

" "

Monique Verhagen heeft 24 Nov 2013 gereageerd op Metselaar of voeger gezocht die een offerte wil maken voor 15 woningen steenstrips plakken.

9 26 Nov 2013
Antwoord van Marc Wildeboer

" "

Monique Verhagen heeft 24 Nov 2013 gereageerd op Metselaar of voeger gezocht die een offerte wil maken voor 15 woningen steenstrips plakken.

9 26 Nov 2013
Antwoord van Marc Wildeboer

"Geachte heer Meindersma,   Wellicht zijn Passief Bouwblokken gemaakt van Neopor (een…"

Monique Verhagen heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?

16 20 Sept 2013
Antwoord van Bert Rouwenhorst

"Beste Mike, Wellicht zijn onze passief bouwblokken een optie? Met deze blokken is he…"

Monique Verhagen heeft 11 Sept 2012 gereageerd op Wat zijn nou echt duurzame opties die voor kopers van een nieuwbouw woning interessant zijn?

12 12 Sept 2012
Antwoord van Herman Meester

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+