BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Muller (75)

Discussies waarop is gereageerd (69) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dat is een mooi voorstel van Hans (als Toine ook zijn produkt meeneemt kunnen we wat…"

Richard Muller heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Ik dacht trouwens met iets tastbaars te komen. Misschien wordt het toch eens tijd om…"

Richard Muller heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"@Hans Rutte: Hans, begrijp mij niet verkeerd. Ik ben niet degene die het rapport in…"

Richard Muller heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Vaag verhaal dat TNO dit rapport laat opmaken door eem afdeling die zich daar over h…"

Richard Muller heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Van Isobooster heb ik van de leverancier ooit een TNO rapport gehad, zie bijlage. Ze…"

Richard Muller heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Hallo Esteban, Ben benieuwd, kan je een foto laten zien?"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"De discussie was ook al via Linkedin gevoerd. Ik dacht als ik hem op Bouwprofs zou p…"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Powerpanel H2O De FERMACELL Powerpanel H2O is uitermate geschikt voor toepassing i…"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"@Michael: Ik heb het over een Fermacell H2O plaat; deze is geschikt voor extreem voc…"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Precies Pascal, zo ga ik het inderdaad doen!"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+