BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Sebastiaan Netten (20)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dan heb je nog niet gelezen wat je administratief allemaal toe moet gaan passen om d…"

Sebastiaan Netten heeft 5 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"De bouw in Nederland staat stil.Jaren is gebouwd wat de bouwer wilde bouwen, en er i…"

Sebastiaan Netten heeft 7 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"ik vindt het altijd zo jammer, dat mensen alleen in hun eigen straatje praten.Als de…"

Sebastiaan Netten heeft 30 Mrt 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Voor puur vochtprobleem bestrijding Bodemisolatie in de vorm van EPS chips minimaal…"

Sebastiaan Netten heeft 13 Feb 2012 gereageerd op Kruipruimte zand of EPS-chips

22 17 Nov 2015
Antwoord van jacques serle

"Beste Frans,Mijn antwoord was niet bedoeld om de vleermuis te pesten, meer een egern…"

Sebastiaan Netten heeft 7 Feb 2012 gereageerd op Wat is de meest effektieve manier om een ongeisoleerde spouwmuur te isoleren?

26 9 Feb 2012
Antwoord van George Balsing

"Problemen hebben vaak meerdre oorzaken.Met tunnelvisie naar een probleem kijken zorg…"

Sebastiaan Netten heeft 7 Feb 2012 gereageerd op Wat is de meest effektieve manier om een ongeisoleerde spouwmuur te isoleren?

26 9 Feb 2012
Antwoord van George Balsing

"Ik heb in het verleden gezien dat muizen Pur heel fijn vinden. Gangen graven en holl…"

Sebastiaan Netten heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"Een discussie als deze is altijd heel interessant.terugkomende op de initiële vraag.…"

Sebastiaan Netten heeft 3 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+