BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Íng. J.O. 't Hooft (46)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het meest verstandige is om de ketelbesturing te voorzien van een weersafhankelijke…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 15 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"In principe moeten we niet de bouw steunen maar wel de afnemers van de bouw. Dwz opd…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 13 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"Beide antwoorden van Ron en Sjak zijn juist weergegeven. Het hangt van de technische…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 13 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

"Zo snel mogelijk invoeren (had al gebeurt moeten zijn !) Alles wat je aan energie ni…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

"Zoals Jan al aangeeft is uit oogpunt van gezondheid, milieu en sloop/hergebruik opsc…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

"Als de beide leidingen van kunststof zijn kan mijns inziens gebruik worden gemaakt v…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 24 Okt 2012 gereageerd op Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?

9 26 Okt 2012
Antwoord van Harry Noordberger

"Uit de vraagstelling begrijp ik dat je gas binnen hebt liggen. De besparing bij het…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Het antwoord van Jan Broekman geeft het grootste gedeelte van het probleem aan. Wett…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 12 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Hierboven is genoeg gezegd over de verlichting. Tijdens de oliecrisis heeft Belgie a…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Rijkswaterstaat en de bezuinigingen, wie heeft tips voor innovatieve maatregelen?

8 28 Sept 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Het zou niet onmogelijk kunnen zijn dat dit is ontstaan door het binnenlopen van pek…"

Íng. J.O. 't Hooft heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+