BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ad de Vrieze (58)

Discussies waarop is gereageerd (58) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dit wil ik van harte ondersteunen. In Gezond Bouwen en Wonen nr. 1 t/m 4 van dit jaa…"

Ad de Vrieze heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Duurzaam bouwen moet ook leuk worden...

9 12 Okt 2012
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Beste Esther, Ik ben het helemaal eens met Ton Kowalscyk. Ik weet niet of je al een…"

Ad de Vrieze heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

"Deze vraag heeft niet alleen betrekking op de oudere bestaande woningvoorraad. Bij e…"

Ad de Vrieze heeft 24 Feb 2012 gereageerd op isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

" "

Ad de Vrieze heeft 3 Nov 2011 gereageerd op De klant is een consument, geen deskundige...

15 25 Jan 2012
Antwoord van Erwin Spuybroek

""

Ad de Vrieze heeft 3 Nov 2011 gereageerd op De klant is een consument, geen deskundige...

15 25 Jan 2012
Antwoord van Erwin Spuybroek

"It takes 2 2 tango. Leiden en volgen is in de Argentijnse tango een vaardigheid die…"

Ad de Vrieze heeft 3 Nov 2011 gereageerd op De klant is een consument, geen deskundige...

15 25 Jan 2012
Antwoord van Erwin Spuybroek

"Zoek eens contact met VIBA-EXPO (een voormalig wethouder is nu bestuursvoorzitter) e…"

Ad de Vrieze heeft 17 Okt 2011 gereageerd op Oproep aan innovatieve denkers (en doeners)...

8 23 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Ik zou het van harte ondersteunen, zeker als daarmee de trent gekeerd kan worden om…"

Ad de Vrieze heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Helft van de aanbestedingen kan onderhands... Bent u het hiermee eens?

7 30 Jun 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Ik ondersteun ook de gedachte van schuimen aan de onderzijde óf isoschelpen op de bo…"

Ad de Vrieze heeft 29 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Als het gemeentearchief niets meer heeft zijn er soms historische archieven, maar be…"

Ad de Vrieze heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+