BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Sander Perfors (27)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dit deel van de reactie is verwijderd omdat deze in strijd is met ons reglement. Dis…"

Sander Perfors heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op Bouwvergunning aanvragen wanneer het pand nog niet op naam staat?

8 26 Mrt 2013
Antwoord van Michel Eek

"kozijnen mogen dragend worden uitgevoerd, er is volgens mij geen Wet die dit verbied…"

Sander Perfors heeft 1 Mrt 2013 gereageerd op In hoeverre mogen kozijnen dragend zijn?

4 1 Mrt 2013
Antwoord van Sander Perfors

"latex is ademend, waar staat dat dan............ ik ging er gemakshalve echter vanui…"

Sander Perfors heeft 28 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?

10 28 Feb 2013
Antwoord van Sander Perfors

"Geachte heer Schönfeld, wellicht dat ik ook iets voor u kan beteken, als bouwkundig…"

Sander Perfors heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Partner gezocht voor uitvoeren bouwkundig onderhoud aan commercieel vastgoed in regio Zuid Brabant en Limburg.

5 24 Apr 2013
Antwoord van Peter van der eng

"zoals reeds vermeld gaat het om het complete plaatje van deur, kozijn, deurdranger e…"

Sander Perfors heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Kunnen bestaande paneel binnen deuren brandwerend gespoten worden en wie doet dit?

4 27 Feb 2013
Antwoord van Marc Roelofs

"Het eerste antwoord van Martijn vind ik toch wel schrikbarend, een schilder notabene…"

Sander Perfors heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?

10 28 Feb 2013
Antwoord van Sander Perfors

"aangezien de muur er al jaren zo staat is condens vrijwel uitgesloten, voor het talu…"

Sander Perfors heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

"binnenwand voorzien van nieuwe afwerking is af te raden nu het probleem nog niet gev…"

Sander Perfors heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

"bouw woningen ietsje ruimer dan nu. Hiermee voorkom je dat bijna iedereen binnen enk…"

Sander Perfors heeft 9 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"underlayementplaat werkt uitstekend in een toilet of keuken. Maar in een sterk vocht…"

Sander Perfors heeft 20 Dec 2012 gereageerd op Wat is de beste ondergrond voor tegelwerk bij geen gebruik cellenbeton of ander metselwerk?

8 25 Dec 2012
Antwoord van Iwan Postma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+