BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Sander Perfors (27)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"enkele jaren geleden heb ik een nieuwe CV- ketel gekocht. Tijdens mijn zoektocht stu…"

Sander Perfors heeft 20 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"onvoorstelbare antwoorden...volgens mij wordt hier een beetje te simpel gedacht. is…"

Sander Perfors heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Brandwerende scheiding door optellen van brandwerendheid?

11 11 Dec 2012
Antwoord van Sander Perfors

"dat de foto's zo'n duidelijke plaatgrens aangeven geeft al aan dat het niet in de da…"

Sander Perfors heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Spocht veranda

23 16 Mrt 2014
Antwoord van Rob Assink

"daarom bij de gemeente navragen en niet naar een vergunningmakelaar luisteren, deze…"

Sander Perfors heeft 6 Nov 2012 gereageerd op Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?

10 7 Nov 2012
Antwoord van René M. Verschuur

"als de indeling van de woning en vooral de vluchtweg vanaf de bovenste verdieping ve…"

Sander Perfors heeft 30 Okt 2012 gereageerd op Brandcompartiment en subbrandcompartiment

16 30 Okt 2012
Antwoord van Gertjan van Meurs

"beste Bram, het is heel simpel, van elk stukje pak je de grootst mogelijke belemmer…"

Sander Perfors heeft 31 Jul 2012 gereageerd op Vraag over rekenvoorbeeld in de NEN 2057 - Nieuwbouw.

3 31 Jul 2012
Antwoord van Sander Perfors

"Beste Marco, mits de constructie voldoet aan het Bouwbesluit, denk vooral aan brandv…"

Sander Perfors heeft 27 Jun 2012 gereageerd op Is een bouwsteiger als permanente constructie te gebruiken?

10 29 Jun 2012
Antwoord van Gert-Jan Kuylman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+