BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Straatman (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ben er nog niet zeker van of ik het plaatje compleet heb. Aan de kelderzijde is de k…"

Jan Straatman heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"De waterdamp in lucht van 25 graden met een RV van 80% zal gaan condenseren bij een…"

Jan Straatman heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Enkele vragen: - Weet je zeker dat het geen optrekkend vocht is? - Wat is de luchtvo…"

Jan Straatman heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Ik volg de lijn van Remko. Een PC-privé-regeling voor energieopwekkende of -besparen…"

Jan Straatman heeft 29 Okt 2014 gereageerd op Na fiets en computer nu ook zonnepanelen van de zaak?

6 12 Nov 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Denk ook eens aan DGMR in Arnhem. Contactpersoon Paul van Bergen. Lijkt me prima par…"

Jan Straatman heeft 16 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

"Het is niet allemaal gloria-halleluia, zie http://www.usmra.com/repository/category/…"

Jan Straatman heeft 26 Nov 2010 gereageerd op In China bouwen ze gewoon een hotel in 6 dagen.

7 29 Nov 2010
Antwoord van Arno Wentink

"Als adviesbureau bestaat onze grootste milieubelasting uit vervoer. Dat is -binnen g…"

Jan Straatman heeft 9 Sept 2009 gereageerd op Dag van de Duurzaamheid; en wat is uw goede voornemen?

2 10 Sept 2009
Antwoord van Fred Janssen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+