BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (41)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"ik zou net als veel voorgangers willen stellen dat een gemetselde kelder zonder beto…"

philip sanders heeft 30 Aug 2012 gereageerd op Waterdicht maken van kelder waarbij grondwater boven de keldervloer staat.

19 21 Sept 2012
Antwoord van S. Lanjri

"dat is werkelijk te simpel geredeneerd. ik wil wel ventileren, en niet vertrouwen op…"

philip sanders heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

"huidige stand van zaken!"

philip sanders heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

"die zijn in de zestiger jaren al verdwenen. ik probeer wel om gebalanceerde ventilat…"

philip sanders heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

"zoiets zoek ik inderdaad. liever iets wat helemaal onzichtbaar is, dus een combinati…"

philip sanders heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

"Daar sluit ik me bij aan: hij heeft zelf al gereageerd..."

philip sanders heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Zie je dit als een leaseconstructie? de risico's zijn erg hoog: als een koper zijn l…"

philip sanders heeft 5 Jul 2012 gereageerd op Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?

16 7 Feb 2013
Antwoord van jacques serle

"Ik denk dat je opmerkingen krijgt op de eenvoudig te demonteren koppelingen tussen d…"

philip sanders heeft 27 Jun 2012 gereageerd op Is een bouwsteiger als permanente constructie te gebruiken?

10 29 Jun 2012
Antwoord van Gert-Jan Kuylman

"Zonder verdere informatie is er weinig van te zeggen: in het boekje 'Wanden' van Gyp…"

philip sanders heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+