BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Gudule Martens (20)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Op dit moment niet zozeer sales-mensen maar mensen met visie. Er zijn zoveel verande…"

Gudule Martens heeft 9 Dec 2011 gereageerd op Heeft de bouwsector echte sales managers nodig?

1 9 Dec 2011
Antwoord van Gudule Martens

"Met het goedkoper worden van de sensoren is het relatief eenvoudig en betaalbaar om…"

Gudule Martens heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Zoek het op in de uitstekende boeken van het NIBE: http://www.nibe.info/html-nl/basi…"

Gudule Martens heeft 10 Jun 2011 gereageerd op PIR of Steenwol isolatie?

7 16 Jun 2011
Antwoord van Richard de la Roy

"Bij de duurzame wijk in Uden waren vooraf al afspraken gemaakt met de Rabobank over…"

Gudule Martens heeft 9 Jun 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar informatie over de kosten en baten van duurzaam bouwen.

10 20 Jun 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"Ik was onderdeel van het (winnende) ontwerpteam voor de prijsvraag voor de meest duu…"

Gudule Martens heeft 9 Jun 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar informatie over de kosten en baten van duurzaam bouwen.

10 20 Jun 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"R&R systems kan dat wel. Zie http://www.energieverdieners.nl/html_corporate-nl/…"

Gudule Martens heeft 10 Mrt 2011 gereageerd op Welk bedrijf kan een aardwarmtepomp installatie leveren voor part. nieuwbouwwoning? (niet projectmatig)

10 11 Mrt 2011
Antwoord van Siemen Veenstra

"Wat een discussie over iets wat zo vanzelfsprekend zou moeten zijn. Als architect he…"

Gudule Martens heeft 18 Feb 2011 gereageerd op Ketenintegratie: is een bouwbedrijf de aangewezen partij om de rol van general contractor in te vullen?

31 10 Jun 2011
Antwoord van Wim van der Does

"Als architect vraag ik mij af of een bouwbedrijf (aannemer en/of installateur) hier…"

Gudule Martens heeft 16 Feb 2011 gereageerd op Ketenintegratie: is een bouwbedrijf de aangewezen partij om de rol van general contractor in te vullen?

31 10 Jun 2011
Antwoord van Wim van der Does

"Deze cijfers zouden onderdeel moeten zijn van een 'gebruiksaanwijzing'  bij een woni…"

Gudule Martens heeft 24 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+