BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jent Jansma (20)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Gaat denk ik niet om de vorm van bouwen, maar simpelweg om werkgelegenheid en welvaa…"

Jent Jansma heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Groningen wil leefbaarheid in haar dorpen verbeteren. Welke maatregelen stel jij voor?

5 21 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Kaasstolp? Daar kom je misschien net onder vandaan als je dat zo schrijft haha! In i…"

Jent Jansma heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Isoleren op niveau Passief Bouwen met een zeer goede thermische schil, zou altijd de…"

Jent Jansma heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Er is (in ieder geval in mijn geval) gesproken over gesloten systemen, zoals gaskete…"

Jent Jansma heeft 21 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Met PV-panelen water opwarmen is een omgekeerde wereld; dat doe je natuurlijk met zo…"

Jent Jansma heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Ik ben het met Robert eens; eerst maximaal isoleren, daarna minimaal installeren. Ig…"

Jent Jansma heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"De gegeven reakties treffen allen wel een snaar die van toepassing is. Ik wil er het…"

Jent Jansma heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"...tenslotte bestaan er ook voor woningbouw WTW-installaties, die uit de uitgaande l…"

Jent Jansma heeft 6 Feb 2014 gereageerd op droge lucht bij ventileren middels balansventilatie met warmteterugwinning

15 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Zomernachtventilatie bestaat uit een dakvenster/dakopening en een ventilatieluik in…"

Jent Jansma heeft 6 Feb 2014 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Poeh, ben ik blij te lezen dat praktisch iedereen hier de meerwaarde van WTW en kier…"

Jent Jansma heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Luchtdicht bouwen en WTW is absoluut uit den boze.

11 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+