BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Mischa Nieuwboer (18)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De regels die worden opgesteld zijn helaas weer lastig te interpreteren. Ik ben ook…"

Mischa Nieuwboer heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Beste Jozef, Ik be het helemaal met je eens dat er te makkelijk tot plaatsing overg…"

Mischa Nieuwboer heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"De meest simpele maar ook gelijk kostbare oplossing is om een constructie te maken d…"

Mischa Nieuwboer heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Beste Michaël, Over het algemeen moeten 3 redelijk grote fouten in de berekening en…"

Mischa Nieuwboer heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Dit klopt niet helemaal. De veiligheid van 1,7 was in de tijd dat de veiligheid op d…"

Mischa Nieuwboer heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Naar mijn mening komt het in de praktijk maar zelden voor dat een eigenaar van een p…"

Mischa Nieuwboer heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"In zo'n situatie hanteer ikzelf altijd de volgende werkwijze: 1. Op locatie onderzoe…"

Mischa Nieuwboer heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

"Recentelijk hebben wij in ons vestigingsgebied (Noord-Holland) ook te maken gehad me…"

Mischa Nieuwboer heeft 17 Dec 2010 gereageerd op Veel eisen aan inschrijving bouwopdrachten zijn onnodig en te ingewikkeld.

9 24 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+