BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Willem van de Groep (19)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"In Ulft worden voor Woningcorporatie Wonion 28 appartementen gebouwd met een EPC van…"

Jan Willem van de Groep heeft 17 Mei 2011 gereageerd op Op zoek naar voorbeelden van nieuwbouw appartementen met EPC van 0,6 of lager...

3 22 Jun 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"De commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed komt voort uit een aantal harde aspe…"

Jan Willem van de Groep heeft 11 Mei 2011 gereageerd op Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?

10 13 Mei 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"Ik heb het onderzoek zelf nog niet gelezen, maar dat investeren in een beter energie…"

Jan Willem van de Groep heeft 22 Apr 2011 gereageerd op Woning met energielabel verliesgevend.

17 21 Mei 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Aan collega van mij (Jeroen Singelenberg) houdtzich  binnen de SEV  met dit thema be…"

Jan Willem van de Groep heeft 24 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…

15 1 Apr 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Dag Gert, Klinkt goed...ik ben je vanuit het programma EnergieSprong graag van diens…"

Jan Willem van de Groep heeft 11 Jan 2011 gereageerd op Wie weet veel van 0 energie woningen af?

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"Goed om deze optimistische geluiden te horen...heb ik het kader van ons programma En…"

Jan Willem van de Groep heeft 22 Mei 2010 gereageerd op Woningen die volledig voorzien in eigen energievoorziening mogelijk?

12 26 Jul 2010
Antwoord van Louis te Pas

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+