BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Conno van Dam (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Jeroen: Wellicht dat inzicht door middel van slimme meters (domotica) ook een vaste…"

Conno van Dam heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

"@Sjoerd: Helemaal mee eens. Met een berekening van de totale kosten (zie de reactie…"

Conno van Dam heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

""

Conno van Dam heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

"Ik heb het volgende gevonden (België); Tabel 6 en 7: http://www.wtcb.be/homepage/in…"

Conno van Dam heeft 5 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"@Ron: Scherp. Hoe horizontaal is horizontaal!?"

Conno van Dam heeft 5 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Het is mijn huis niet en ik kan ook niet zien hoe het er visueel uit ziet, maar ik k…"

Conno van Dam heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"www.slingerlandbouw.nl is een betrouwbare bouwer die ook in Rotterdam werkt (komt da…"

Conno van Dam heeft 15 Feb 2011 gereageerd op ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....

22 17 Feb 2011
Antwoord van Barry van de Laar

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+