BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Leo van de Wal (27)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

" "

Leo van de Wal heeft 17 Feb 2014 gereageerd op Centen in plaats van procenten...

5 17 Feb 2014
Antwoord van Leo van de Wal

"Ik ben geen architect, aannemer of investeerder.  Ik ben wel een innovatieve bouwpro…"

Leo van de Wal heeft 17 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"1. Volgens mij mag je als opdrachtgever verwachten dat je aanbouw niet lekt. Dat is…"

Leo van de Wal heeft 12 Feb 2014 gereageerd op Klimaatbestendig bouwen... in hoeverre is de bouw hier klaar voor?

6 12 Feb 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"En daar zit hem de kneep. Wat hier voorgesteld wordt, is het op praktische gronden z…"

Leo van de Wal heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"@Hans Als je iets makkelijks helder uit wil leggen, begin dan eerst met het meest w…"

Leo van de Wal heeft 7 Feb 2014 gereageerd op Centen in plaats van procenten...

5 17 Feb 2014
Antwoord van Leo van de Wal

"Ik heb er moeite mee dat gedacht wordt dat op basis van deze zeer beperkte informati…"

Leo van de Wal heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Is de bouwwereld klaar voor de nieuwe werkelijkheid? Zo niet, wat moet er aan veran…"

Leo van de Wal heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Waar wil jij het in 2014 over hebben?

12 20 Jan 2014
Antwoord van jacques serle

"Beste Marco, 75% van mijn bijdrage / reactie bestaat uit de vraag naar meer informa…"

Leo van de Wal heeft 14 Dec 2013 gereageerd op In de bouw is het wachten tot de bom barst...

16 16 Dec 2013
Antwoord van Douwe Jan Joustra

"Wat een kretologie. Welke fragmentatiebom staat waarom op barsten? Welke inhoud van…"

Leo van de Wal heeft 12 Dec 2013 gereageerd op In de bouw is het wachten tot de bom barst...

16 16 Dec 2013
Antwoord van Douwe Jan Joustra

"Los van enige gepaste coulance richting de nabestaanden van de overledene: Wat is he…"

Leo van de Wal heeft 6 Dec 2013 gereageerd op Aannemer overleden, wat te doen?

3 6 Dec 2013
Antwoord van Leo van de Wal

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+