BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Wouter Klijn (34)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Oke Richard, veel succes met het ontzorgen.  Is helemaal goed.  Ook een verdien mode…"

Wouter Klijn heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Ik zal wel van een andere planeet zijn: het doel is "ontzorgen" en "mensen meer bewu…"

Wouter Klijn heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Zijn dit de bouw-profs van Nederland?  Volgens mij moet ik me maar uitschrijven.  Zo…"

Wouter Klijn heeft 7 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Afgezien van C2C enz is pvc een behoorlijk hoog belastbare vloerbedekking.  EEA afha…"

Wouter Klijn heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Is een PVC vloer toe te passen in een sportaccommodatie ivm de zware belastinggraad?

10 10 Okt 2012
Antwoord van Marieke Lambrecht

"Ik zou eerst eens ondezoeken wat er nu op de muur zit die problemen geeft.  Wat voor…"

Wouter Klijn heeft 17 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Beste Gudule, Vocht komt in de muur en moet er dan ook uit.  Dus de eenvoudige weg l…"

Wouter Klijn heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Beste Esteban, Voor kleine verschillen / lage isolatie waarden zal het mee vallen. …"

Wouter Klijn heeft 27 Feb 2012 gereageerd op Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?

29 3 Sept 2018
Antwoord van George Balsing

"Voor de strobouwers: Herbert Gruben (Strobouw Oosterijk) vertelde dat men daar minim…"

Wouter Klijn heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Volgens mij is ISSO/SBR publicatie 805: "Handboek Vocht en Ventilatie" ook een goede…"

Wouter Klijn heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Volgens mij moet je bij vocht en condensatie onderscheid maken tussen lucht met een…"

Wouter Klijn heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+