BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Guus Cladder (30)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Een mooi gecompliceerd project. Er zijn duidelijk meerdere mogelijke oorzaken van he…"

Guus Cladder heeft 8 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

"Heren, (tot nu toe hebben alleen mannen gereageerd) Toch is het voorstel wel een goe…"

Guus Cladder heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Hallo Michiel, Gisteren had ik een reactie geschreven voor de vijftig tips, die ik v…"

Guus Cladder heeft 4 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Duurzaam en ecologisch bouwen lukt niet met een tip, het gaat om de samenhang van al…"

Guus Cladder heeft 3 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Hallo Roel, Ik ken het probleem, in de schuur van mijn moeder ontstond ook condens t…"

Guus Cladder heeft 14 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

"Ik kan mij niet voorstellen dat je dakbedekking laat zitten daar 10 cm pur overheen…"

Guus Cladder heeft 12 Dec 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

"Aan de hand van alleen de filmpjes kan ik absoluut niet bepalen welk concept het bes…"

Guus Cladder heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Op weg naar energieneutraal: wie zijn de meest vernieuwende opdrachtgevers en wat zijn de meest innovatieve concepten?

6 22 Nov 2012
Antwoord van Wim Corvers

"Hallo Jan Paul, Polyurethaan ter plaatse schuimen zou ik zeker niet doen tegen een h…"

Guus Cladder heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hallo Martien, Wees voorzichtig met het gebruik van reflecterende folies. Natuurlij…"

Guus Cladder heeft 16 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Geachte heer Mol, Ja, dit is een klus die ik prima aankan. Ik woon en werk in een mo…"

Guus Cladder heeft 16 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+