BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van pieter hennipman (19)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"de bouwbiologie heeft hier als enige antwoord op. dan krijg je een gezond gebouw zon…"

pieter hennipman heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?

16 20 Sept 2013
Antwoord van Bert Rouwenhorst

"ik raad je aan de latex verf te verwijderen."

pieter hennipman heeft 25 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?

10 28 Feb 2013
Antwoord van Sander Perfors

"Interessant probleem. Wat ik mis in het verhaal is wanneer de vochtproblemen zijn on…"

pieter hennipman heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

"grappig een vraag stellen en geen alternatief of advies willen. toch krijgt u advies…"

pieter hennipman heeft 12 Dec 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

"Beste Jaap, Op zich is dat geen probleem. Zolang de binnenzijde niet te koud wordt e…"

pieter hennipman heeft 20 Nov 2012 gereageerd op Welke temperatuur afwijkingen in een gevel zijn acceptabel?

4 20 Nov 2012
Antwoord van pieter hennipman

"Wij bouwbiologen bouwen niet anders. Wij bekijken de hele keten, van productie van d…"

pieter hennipman heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Stellingen over patient G.E.Bouw

20 5 Nov 2012
Antwoord van Maarten Wiersma

"Beste Edwin, Een kelder waterdicht maken is eenvoudig. Daarmee heb ik al 30 jaar erv…"

pieter hennipman heeft 30 Aug 2012 gereageerd op Waterdicht maken van kelder waarbij grondwater boven de keldervloer staat.

19 21 Sept 2012
Antwoord van S. Lanjri

"beste erik, bouwbiologen weten goed hoe dat na isoleren uitgevoerd moet worden. verk…"

pieter hennipman heeft 27 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Eigenlijk is het niet te beantwoorden zonder de situatie ter plekke te hebben gezien…"

pieter hennipman heeft 15 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+