BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Joost, Ik kan je van harte dhr Eddy Cruysberghs aanbevelen. Hij staat internat…"

Michel Eek heeft 10 Jan 2016 gereageerd op Vochtplekken buitengevel na spouwmuurisolatie

1 10 Jan 2016
Antwoord van Michel Eek

"Ik heb altijd geleerd dat er geen domme vragen bestaan Mathilde, alleen niet slimme…"

Michel Eek heeft 12 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?

10 26 Aug 2015
Antwoord van Michel Post

"Het artikel op BouwProfs hebben we inmiddels aangevuld met commentaar van diverse le…"

Michel Eek heeft 6 Aug 2015 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Op BouwProfs is eerder een interessante discussie geweest over foamglas persinsul. B…"

Michel Eek heeft 20 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Klopt Trees, soms halen we wat oudere discussies naar voren. Aanleiding is de hernie…"

Michel Eek heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Beste Paul, dank voor je eerlijke reactie. De architect neemt een steeds centralere…"

Michel Eek heeft 23 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Vorig jaar is ook een vraag gesteld over Icynene op BouwProfs, de reacties kan je hi…"

Michel Eek heeft 24 Jun 2014 gereageerd op Kruipruimte isoleren met Icynene Eco Spray, een goed idee?

5 18 Sept 2014
Antwoord van Jan-Eis Slagter

"In het kader van CPO bouwen, in de plaats Asperen wordt een klein wijkje met twaalf…"

Michel Eek heeft 5 Mrt 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Beste Boy, Fijn te lezen dat je ons forum doorgaans op plezierig en zinnig vindt. D…"

Michel Eek heeft 27 Nov 2013 gereageerd op Zijn gemeenten het zand in de motor van de haperende bouwsector?

11 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"Mag ik een ieder verzoeken inhoudelijk en met respect voor elkaar te communiceren? I…"

Michel Eek heeft 5 Okt 2013 gereageerd op Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+