BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Richard, Geen probleem, volgende week is prima. Ook jij de beste wensen! "

Michel Eek heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Hallo Richard, "opleuken" aan de hand van illustraties en voorbeeldprojecten mag uit…"

Michel Eek heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Dag Boudewijn, Als je een specifiek onderwerp in kleinere kring wilt bespreken, is h…"

Michel Eek heeft 31 Dec 2012 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Hallo Kees, Bedankt voor de tip. Kan je er iets meer toelichting op geven? Wat is he…"

Michel Eek heeft 28 Dec 2012 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Beste Maarten, je hebt helemaal gelijk, ik heb je stelling zie ik verkeerd verwoord…"

Michel Eek heeft 3 Nov 2012 gereageerd op Stellingen over patient G.E.Bouw

20 5 Nov 2012
Antwoord van Maarten Wiersma

"Inmiddels is bekend dat Stef Blok de nieuwe minister Wonen en Rijksdienst wordt. Vas…"

Michel Eek heeft 29 Okt 2012 gereageerd op Minister voor de woningmarkt, goede zaak of niet?

8 30 Okt 2012
Antwoord van Arno Wentink

"Dag Arno, Jouw reactie staat er gewoon nog, kijk maar bovenin de discussie, het is e…"

Michel Eek heeft 21 Sept 2012 gereageerd op Toegevoegde waarde bouwmaterialenhandel.

13 21 Sept 2012
Antwoord van Michel Kolk

"Ik begrijp de opmerking en de gedachte er achter. Ik zal uitleggen waarom we deze vr…"

Michel Eek heeft 20 Mei 2012 gereageerd op Gevelisolatie van een jaren 30-woning, goed idee of beter van niet?

5 23 Mei 2012
Antwoord van Ivo Opstelten

"Bedankt Ron, we hebben de posting met de link er in inmiddels verwijderd."

Michel Eek heeft 19 Feb 2012 gereageerd op Wie heeft een voorbeeld van een gelijkwaardigheidsverklaring?

5 19 Feb 2012
Antwoord van Michel Eek

"Beste Ron, Ik heb de foto inmiddels weggehaald. Het is een oude discussie en blijkba…"

Michel Eek heeft 19 Feb 2012 gereageerd op Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+