BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van David Meijer (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hoi Arjen, Ik doe nog een poging ;-). Google eens op Brabant Woning (ik vond zo sne…"

David Meijer heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Beste Arjen, Op het gevaar af voor een purist te worden versleten: BKA is een metho…"

David Meijer heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Theo, Kwa isoleren ben ik het van harte met je eens. Jammer dat dikke isolatie en 3v…"

David Meijer heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Naast de al gegeven uitstekende opmerkingen nog het volgende. Bouwdeelactivering vra…"

David Meijer heeft 18 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Maak vooral gebruik van half-natuurlijke ventilatie (centraal via warmtepompboiler a…"

David Meijer heeft 13 Apr 2011 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Even terug naar de oorspronkelijke discussie die Edgar aanslingerde. Wij hebben inmi…"

David Meijer heeft 10 Apr 2011 gereageerd op If you pay peanuts you will get monkeys.

19 12 Apr 2011
Antwoord van Onno Brasser

"Als kostenadviseur zie ik bijna dagelijks de gevolgen van inkoop op laagste prijs vo…"

David Meijer heeft 7 Dec 2010 gereageerd op gaat u voor de laagste prijs of voor de relatie

7 8 Dec 2010
Antwoord van Vincent van Zantvoort GM

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+