BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Wibo Teerlink (31)

Discussies waarop is gereageerd (28) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Birgitte van Os;...pimp that city,.... ik zie je al helemaal lopen met een emmertje…"

Wibo Teerlink heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"Precies,..gewoon yoghurt er op smeren, lekker laten intrekken ,..geduld,..mos komt v…"

Wibo Teerlink heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"De Bamboe Density versies zijn zeer geschikt. Even hard als hardhout mbt puntbelast…"

Wibo Teerlink heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Welk type houten vloer is het beste geschikt voor een café?

15 29 Mei 2013
Antwoord van Hemmes

"PUR is echt niet nodig en onverstandig, al is het omtrent de nog niet geel onbeslis…"

Wibo Teerlink heeft 12 Dec 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

"Vanzelfsprekend kan ik mij geheel aansluiten op de opmerkingen van de drie heren hie…"

Wibo Teerlink heeft 27 Nov 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

"KEIM heeft een relatief nieuw produkt; KEIM CONCRETON_LS,.... wellicht dat dat wat i…"

Wibo Teerlink heeft 26 Nov 2012 gereageerd op Vloeistofdichte afwerking gezocht voor zc-dekvloer in een garage.

7 3 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Ooh ja dat vergat ik te zeggen: Ton Willemsen weet alles van Tonzon isolatie;.... (o…"

Wibo Teerlink heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Isobooster ken ik niet als product en noppenfolie is wel erg algemene term. Echt die…"

Wibo Teerlink heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Zo veel betere alternatieve beschikbaar! ... zeker als u al milieu deskundige wil bi…"

Wibo Teerlink heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

"Tenzij de vraag verkeerd begrepen wordt is de mantelbuis volgens mij gewoon afdoende…"

Wibo Teerlink heeft 25 Okt 2012 gereageerd op Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?

9 26 Okt 2012
Antwoord van Harry Noordberger

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+