BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Etienne Lieben (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik verbaas me over de eenvoud waarmee, door sommige van ons, gesproken wordt over sl…"

Etienne Lieben heeft 6 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Goed initiatief, Ik zou het huis na renovatie alleen verkopen als woonhuis (wat het…"

Etienne Lieben heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Beste Geert, Ik heb een dergelijke vraag ooit meegemaakt voor een woonhuis. Alles is…"

Etienne Lieben heeft 19 Sept 2011 gereageerd op Technische informatie gewenst om bestaand gemeentehuis te onderkelderen met parkeergarage.

10 20 Sept 2011

"Ik zou je willen adviseren om voor een dergelijke vraag, er toch maar iemand bij te…"

Etienne Lieben heeft 22 Aug 2011 gereageerd op Bitumdak ophogen: EPS, XPS of anders?

11 31 Aug 2011
Antwoord van Giel Sniedt

"Naar mijn mening is een d&c contract de manier om innovaties en creativiteit te…"

Etienne Lieben heeft 27 Jun 2011 gereageerd op Design & Construct contract wint snel aan terrein.

7 27 Jun 2011
Antwoord van Etienne Lieben

"'Sleephellingstraat' in Rotterdam. Onlangs is een zeer positieve evaluatie verschene…"

Etienne Lieben heeft 16 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"Nog een leuk idee; Ik weet niet wat voor een soort ventilatiesysteem je hebt, maar j…"

Etienne Lieben heeft 23 Mrt 2011 gereageerd op Welke mogelijkheden voor ventilatie zie ik over het hoofd?

14 25 Mrt 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+